Myyntityön kehittämisvalmennuksissa painotamme myyjän roolia ja kykyä synnyttää, kehittää sekä ylläpitää luottamuksellisia, pitkäkestoisia ja kannattavia asiakassuhteita.
Me näemme myyntityön asiakkaan auttamisena, jolloin sekä asiakkaan ilmaisemat että piilevät tarpeet tulevat tyydytetyiksi; kun tavoitteena on auttaa asiakasta, osataan myydä sitä, mitä hän oikeasti tarvitsee. Tästä seuraa luontaisesti asiakasuskollisuus, joka hyödyttää molempia osapuolia.
Myyntihenkilöiden vuorovaikutustaidot sekä luottamuksen rakentamistaidot kaikissa asiakastilanteissa ovat tärkeitä elementtejä onnistuneessa myynnissä, ja siksi niiden kehittäminen on myös valmennustemme ytimessä. Valmennuksissa keskitymme yritykselle tärkeimpiin osa-alueisiin; esimerkiksi yksilöiden omien toimintatapojen tunnistamiseen ja kehittämiseen tai erilaisten persoonallisten taipumusten ja tarpeiden tunnistamiseen, jolloin osallistujat oppivat ymmärtämään paremmin asiakkaiden tarpeita ja kommunikoimaan asioista heille optimaalisella tavalla.
Myyntityön tehokkuudessa ja hallinnassa keskeistä on aina määrän, suunnan ja laadun tasapaino, joten keskitymme valmennuksissa myös näihin olennaisiin elementteihin.