”Huippumyyjää ohjaavat myyntityössä aina asiakkaan saama hyöty sekä asiakkaan todelliset tarpeet.”

Myynnin ja myyntityön kehittäminen


JaOi Valmennus Oy

Onnistunut myynti on yrityksen kannattavuuden kulmakivi. Myyntityössä erinomaiset vuorovaikutustaidot, asiakkaan tarpeiden ymmärtäminen sekä suunnitelmallisuus luovat pohjan onnistumiselle. Me tarjoamme monipuolisia valmennuksia myyntityön kehittämiseen. Käytössämme on useita erilaisia työkaluja ja menetelmiä, joista valitsemme parhaat ja sopivimmat jokaisen yrityksen yksilöllisiin tarpeisiin.

Myynti asiakkaan auttamisena

Myyntityön kehittämisvalmennuksissa painotamme myyjän roolia ja kykyä synnyttää, kehittää sekä ylläpitää luottamuksellisia, pitkäkestoisia ja kannattavia asiakassuhteita.



Me näemme myyntityön asiakkaan auttamisena, jolloin sekä asiakkaan ilmaisemat että piilevät tarpeet tulevat tyydytetyiksi; kun tavoitteena on auttaa asiakasta, osataan myydä sitä, mitä hän oikeasti tarvitsee. Tästä seuraa luontaisesti asiakasuskollisuus, joka hyödyttää molempia osapuolia.


Myyntihenkilöiden vuorovaikutustaidot sekä luottamuksen rakentamistaidot kaikissa asiakastilanteissa ovat tärkeitä elementtejä onnistuneessa myynnissä, ja siksi niiden kehittäminen on myös valmennustemme ytimessä. Valmennuksissa keskitymme yritykselle tärkeimpiin osa-alueisiin; esimerkiksi yksilöiden omien toimintatapojen tunnistamiseen ja kehittämiseen tai erilaisten persoonallisten taipumusten ja tarpeiden tunnistamiseen, jolloin osallistujat oppivat ymmärtämään paremmin asiakkaiden tarpeita ja kommunikoimaan asioista heille optimaalisella tavalla.


Myyntityön tehokkuudessa ja hallinnassa keskeistä on aina määrän, suunnan ja laadun tasapaino, joten keskitymme valmennuksissa myös näihin olennaisiin elementteihin.

OTA YHTEYTTÄ

Myynnin teemoja ja valmennusaiheita 


 Asiakaslähtöisyydestä asiakasuskollisuuteen
 Myynnin vuorovaikutustaidot: miten luon luottamusta?
 Ihmisten erilaisuus myynnin haasteena ja mahdollisuutena
Ratkaisumyynti
 Arvon tuottaminen asiakkaille
 Tehoa tarvekartoitukseen
Onnistu kaupan klousaamisessa
Asiakaskokemus ja sen tuottaminen 
 Asiakkuuksien johtaminen ja kehittäminen
Onnistu etämyynnissä
Etämyynnin ABC
Share by: